lördag 25 december 2010

BILDER PÅ MINA JULKLAPPAR :)

Ett par nya skor DC, fick av Jimmy :)

foundation, julklapp av jimmy :)

strumpor gina tricot , fick av jimmy & vantarna brevid fick jag av mormor.


öhängen ur&penn, fick av mamma. ( har likadana i silver , dessa var svarta)

litet resekit med make up penslar , fick av Jimmy.

Body lotion & dusch cream , fick av Jimmys mamma & morfar.

ännu ett litet resekit med penslar , fick av pappa ( ifrån thailand )

örhänge kors, fick av Jimmy. ( från intensive cravings )

örhänge uggla , fick av Jimmy. ( från intensive cravings)

örhängen stora vingar , fick av mamma.

ring purple ,fick av jimmy ( från intensive cravings)

ring svart, fick av mamma ( från åhlens)

ring uggla, fick av mammsen ( åhlens )

ring "love, hope & faith" , fick av Jimmy ( det är ringar i trepack från gina tricot )

LOVE , HOPE & FAITH, helt underbart fina.

smink, fick av pappsen ( från thailand )


M.A.C 's 120 palette shimmer, fick av Jimmy. 




hoppsan, där kom en pussbild mitt i allt ;)

Ett bio kort , fick av jimmys mamma & morfar, ett presentkort på HM 300 kr , fick av morbror, hans fru & zack. Ett presentkort på gina tricot 300 kr, fick av Roy.

Lösögonfransar , fick av Jimmy (8) och av pappa (3)

en hel hög med fransar.

Läppglans & mascara , fick av jimmys mamma & morfar.

armband, fick av mig själv :)

body butter, fick av jimmy ( luktar suuuuper gott )

solpuder, fick av jimmy :)

två st puder, fick av pappa :)

en ny favorit till sminksamlingen, En superbra borste från make up store, fick av min lillasyster :)

penselset , fick av jimmy :) 30 penslar ! super bra var dom !

och sist men absolut inte minst, En Canon eos 1000D + objektiv ! .. Sjukt bra kamera enligt mig & sjuukt bra pris :)

Visst fick jag en massa fina paket? och visst har jag all rätt i världen och känna mig en smula bortskämd efter alla dessa fina julklappar ? :) Jag är i alla fall helnöjd och nu har jag så mycket grejer så jag vet inte vad jag ska önska mig mer :)

1 kommentar: