måndag 27 december 2010

PICTURES.












Somsagt så är jag ingen proffsfotograf så jag hoppas inte ni skrattar allt för mycket åt mina bilder. Själv måste jag säga att dom blev helt okej för att vara första gången som jag verkligen försöker mig på att fota bra bilder.

Idag var det dock alldeles för kallt för att vara ute i flera timmar och fota, jag längtar tills i sommar då kanske jag kan byta upp mig till ett bättre objektiv och fota havet och nere i varberg . Jag är supernöjd med min kamera måste jag säga, tycker att den tar jätte bra bilder och den är lätt att förstå sig på . Självklart har jag inte listat ut hur man gör allt och vad alla knappar betyder, men Jimmy och Amanda lär mig och så får jag väll helt enkelt testa mig fram. Förmodligen kommer det bli mest sminkbilder, det var nog det största syftet med att jag köpte en bättre kamera , så jag kan fota mina sminkningar bättre.

Vad tyckte ni om mina bilder ? .. Inte så illa för att vara första gången va?! Haha ^^ ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar