söndag 26 december 2010

STÄDNING.



Idag bestämde jag mig för att göra ett helröjj i rummet. Jag rensade lådor och det blev en halvfull sopsäck med grejer som jag tänker slänga iväg. Har även damsugit hela rummet och torkat av skrivbordet, sminkbordet och nattduksbordet. Så nu är det fint & rent i rummet. Snart ska jag få göra om i mitt rum, köpa lite nya möbler och lite sådär. Får väll försöka få med mig pappsen till ikea någon dag nu fram igenom. Nu har jag haft bra ordning i mitt rum i lite mer än två veckor så snart så :) Nu gäller det bara att hålla det fint föralltid, vilket jag måste lära mig om jag ska kunna köpa eget sedan i framtiden.

Nu ska ni få se bilder på hur rummet såg ut efter jag städat det med , inte bara förebilderna när det är stökigt och smutsigt.



mycket bättre ellerhur? :)

Ska snart lägga in lite bilder ifrån gårdagen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar