måndag 24 januari 2011

LIVET HAR SINA GODA STUNDER.

HEJ IGEN.

.. Kom hem ifrån stan för en ganska så bra stundsedan , men gjorde lite annat när jag kom hem. Plockade ur diskmaskinen och städade iordning lite. Sedan belönade jag mig själv med en apelsin MER och vindruvor. Det var jag värd idag kände jag.

Idag var jag ju somsagt på ett möte i staden och pratade lite. Det tog ungefär en timma och när jag pratat klart åkte jag med mamma och amanda hem till gånghester och så släppte dom av mig hos pappa. Nu sitter jag och väntar på att Jimmy ska komma hit. Han är i skatehallen idag och när han kommer hem har han lovat mig massa gos. Lite extra gos bara för vi sov utan varandra inatt.

Jag ska snart fixa ett till inlägg med lite dagens och även ett "30 dagar" inlägg. Så vi hörs snart , kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar