måndag 24 januari 2011

Sen uppdatering.

HEJ PÅ ER.

Som ni säkert märkt så har min blogg legat nere ett tag. Jag har inte uppdaterat på flera veckor , om man bortser från idag då. Anledningen till detta är att jag inte mått så bra den senaste tiden och jag har behövt tid för mig själv & mina tankar. Exakt vad jag mått dåligt över är ingenting jag behöver eller vill dela med mig av i bloggen. Huvudsaken är att jag kommer på benen snart igen, ta inte detta fel nu. Vill inte veta av några spekulationer eller liknande för detta är privat och jag gav er mer information än vad jag skulle behövt göra egentligen. Men jag tyckte ni var värda en liten förklaring i alla fall .

Idag har jag bara tagit det lugnt och kopplat av , sett på film & vart hemma hos mamma där vi blev bjudna på god mat och massa mys. Idag är första natten på 1 och ett halvt år som jag ska sova ensam utan Jimmy , därav min sena uppdatering. Jag kan nämligen inte sova. Känns jätte jobbigt och tomt utan honom, så jag blir nog sömnlös inatt tyvärr. Som tur är ska vi ses imorgon igen efter jag varit på ett möte i staden.

Vad tyckte ni om mitt nya rum förresten, visst blev det fint ? .. Det är bara lite små saker kvar att köpa. Gardiner, nya krukor , ny lampa till fönstret fotoramar som jag ska ha över sängen , en väggdekor, en ställning som ska göra så min dataskärm sitter på väggen brevid min sminkspegel & lite ljus. Sedan är mitt rum helt färdigt. Jag är jätte nöjd med rummet och alla nya fina saker. Det är roligt med lite förändringar.

Nu är det väll dags för mig att krypa ner i sängen , har tagit på mig en t-shirt jag fått av min älskling och så tog han av sig en av sina tröjor och lämnade här till mig så jag har någonting att sniffa på som luktar som honom. Dock är det inte alls samma sak och jag saknar min Jimmy jätte mycket , men det är lika bra att träna på att sova ensam , för det lär väll hända fler gånger . Hoppas alla har det bra och att ni i alla fall kan sova så gott inatt. Puss på er!

En gammal bild på mig och Jimmy. Jag älskar dig min finaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar