söndag 27 februari 2011

Dag 19 – Detta ångrar jag.

Jahaja, då var det dags för dag 19 , idag ska jag skriva om vad jag ångrar. Det blir nog ganska så lätt , det finns en hel del att välja på . Men jag ska faktiskt skriva lite av varje ..

En sak som jag ångrar riktigt mycket är frånvaron jag haft under tiden jag gått i skolan. Jag har ibland stannat hemma ifrån skolan helt i onödan och missat en massor , och det straffas jag för än idag.

Att jag haft förtroende för personer som visat sig vara riktiga jävla svin rent ut sagt. Det skrämmer mig att det finns så mycket sjuka personer som varit en så nära.

Att jag inte väntat med vissa saker tills tillfällen då jag vart riktigt redo eller mogen för det.

Att jag ljugit för nära och kära och förstört vänskapen mellan mig och många fina vänner.

Att jag behandlat folk illa och aldrig fått chansen att be om ursäkt på riktigt.

Att jag sårat nära och kära allt för många gånger , pga att jag mått som jag gjort.

Att jag inte tagit allting lite mer på allvar , slappat mig igenom vissa perioder av mitt liv.

Att jag inte kämpat mer för mitt körkort.

Sådär , nu har ni en liten lista över saker som jag inte är helt nöjd med och som jag ångrar. Listan är lång men jag orkar faktiskt inte skriva mer, det var jobbigt att inse faktiskt att det var såpass mycket som jag skrivit här och nu ännu mer jag har i huvudet. Fy vilken dålig människa jag känner mig som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar