söndag 20 februari 2011

GOD NATT !

Nu ligger jag i sängen redo att sova, imorgon börjar ju skolan igen så jag behöver gå och lägga mig nu så jag orkar upp imorgon. Inatt får jag dela säng med två killar igen , min kusin & min pojkvän. Hur ska det gå? en som snarkar så taket lyfter och en som låter som en säl i sömnen .. Stackars mig! haha ^^ nejdå, det är så mysigt så.

Ikväll har vi lagat thaimat & kollat på big brother , får se om jag kikar in på bloggen imorgon och skriver lite om programmet då. Dock kommer bloggen drabbas ganska mycket nu fram igenom , kanske hinner med nått inlägg om dagen men skolan kommer som sagt i första hand just nu , så bloggen kommer hamna lite vid sidan om , men jag hoppas ni har överseende med detta.

Nu ska jag sova , så ni får sova så sött så hörs vi när vi hörs! Kram sålänge :)
min fina pojkvän & min fina kusin på bilden :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar