söndag 27 februari 2011

SÖNDAG.

HEJ FINA LÄSARE.

Sitter just nu i köket och väntar på att min kvällsmat ska bli färdig , det blir kanariepotatis & kokt broccoli, muuums. Jimmy gjorde nudlar med kycklingfile till sig så hans mat är redan färdig och jag håller på att få ett litet utbrott bara för min mage kurrar så. Annars händer det inte allt för mycket hemma hos familjen Scherbetz idag . Pappa har slagit sig ner framför tvn och där kommer han väll sitta ett tag till antar jag , jag och jimmy startade en film när jag insåg att matte inte var någonting för mig på en söndagskväll helt utan hjälp av någon som förstår allt som har med x och y och b och allt var det var . Helt sjukt vad dålig jag är på matte alltså , har inte fått pappas hjärna i alla fall , det är en sak som är säker.

Imorgon börjar jag skolan redan vid 8 på morgonen , två timmars engelska B. Helt okej faktiskt , dom lektionerna brukar vara ganska roliga och softa ändå. Sedan är det projekt & företagande i en timma & sedan lunch, ska dock inte äta i skolan imorgon för jag och Farmor ska till Gekås i Ullared så vi kommer förmodligen käka på vägen. Vi ska åka direkt efter skolan och jag är sjukt taggad, vi har pratat om det i flera veckor och imorgon blir det äntligen av.

FARMOR + LINDA + GEKÅS = EXTREM SHOPPING!

Så det blir nog riktigt roligt . Ne nu ska jag kolla till maten , vi får höras senare eller imorgon ! Ha de bra sålänge , PUSSSSS!

bästa farmor & min fina minsta kusin Nilo =)

Märkte precis att jag bara har en enda bild på farmor i min dator , detta får det bli ändring på imorgon ! Nu får fasen kameran följa med imorgon ändå . Så farmor gör dig redo för en massa bilder imorgon , mästerfotografen kommer ha kameran i högsta hugg hela ullaredsresan ! Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar