måndag 21 mars 2011

Dag 21 – min pojkvän & jag.

För ungefär 2 årsedan träffade jag Jimmy, han var med min kusin och skejtade och jag gick dit för att träffa min kusin. Redan då tyckte jag att Jimmy var jätte fin och verkade snäll , sedan började det hela med att vi började skriva med varandra över datorn och sedan även sms , och i juni 2009 bestämde vi oss för att träffas, då var jag nere i varberg i min stuga och han var med Eddie i hans stuga. Jag kommer ihåg att jag satt och sminkade mig jätte noga i flera timmar och bytte kläder ett antal gånger innan jag åkte iväg för att möta upp honom och eddie vid havet. Jag har nog aldrig känt mig så nervös i hela mitt liv , hade ingen aning om vad jag skulle prata om eller någonting. Som tur var kände jag Eddie lite sedan innan så han snackade på en hel del så jag slapp. 

Jag cyklade till stranden och mötte upp dom och sedan följde dom med mig till min stuga där vi satt ett tag och pratade och bara umgicks. Det pirrade i hela kroppen varje gång jag tittade mot honom och varje gång han log. Senare framåt kvällen var dom tvugna att åka hem till Eddies stuga så vi smsade mest den kvällen. Jag åkte dagen efter vidare hem till borås och Jimmy kom inte hem förän några dagar efter mig. Då träffades vi igen och han sov över hos mig. Sedan blev det jag & han. Vi blev tillsammans ganska så fort , men det krävdes inte så många gånger att vi träffades med tanke på att kemin mellan oss var såpass stark och båda två var kära vid första ögonkastet. Ända sedan 8 juli 2009 har vi hållt ihop , och i princip bott ihop ända sedan dess. Vi har det hur bra som helst tillsammans och kärleken mellan oss växer bara mer och mer för varje dag som går , mina känslor för Jimmy går inte att beskriva med ord. Jag har aldrig känt mig så lycklig och trygg på samma gång i någons närvaro som jag känner mig tillsammans med Jimmy. 

Han är världens vackraste och den mest omtänksamma killen i hela vida världen. Och jag är så glad att vi fortfarande håller ihop trots allting vi gått igenom under tiden vi varit tillsammans. Allting som har hänt har gjort oss starkare i oss själva och i vårt förhållande. Jag är så otroligt lycklig tillsammans med Jimmy och jag hoppas verkligen att inom en snar framtid att vi kan flytta ihop till någonting eget bara jag & han.

Och till dig Jimmy om du läser det här , jag vill tacka dig för alla gånger du ställt upp för mig och funnits där. Alla gånger du tröstat och tagit hand om mig när jag vart långt nere på botten och inte kunnat ta mig upp själv, du har ett hjärta av guld och jag älskar dig över allt annat i hela världen . ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar