söndag 13 mars 2011

MELODIFESTIVALEN 2011.

Hej igen.

Tänkte skriva lite om melodifestivalen , och framför allt finalen igår. Vad tyckte ni ? .. Själv tycker jag att vi skulle skickat Danny till eurovision , tror han hade kommit längre än vad eric saade kommer göra. Även om han är snygg, söt och har en bra röst så är låten inte tillräcklig för att komma speciellt långt i eurovision , så där tror jag sverige gjorde en liten miss. Dock tror jag att Dannys låt hade kunnat gå riktigt långt i eurovision. Menmen, nu blev det ju som det blev och vi får la vara glada över att sverige inte skickade någon som Sara vargas eller liknande. Det hade varit total katastrof i så fall . Visst hade hon kanske en bra röst och såg snygg och oskyldig ut , men den hade inte kommit någonstans i eurovision.

Aja, vi får väll se hur det går för Saade i eurovision , han kanske tar hem hela skiten vem vet ? Känns som om ingenting förvånar mig just nu. Hoppas i alla fall alla hade en grym lördagskväll , jag hade jätte mysigt hemma hos mamma med Jimmy, mamma , Amanda , Elin & Alex :) Vi åt godis och tittade på melodifestivalen och sjöng och hade oss. Mys på hög nivå.

Ne nu är det nog faktiskt dags för migg att krypa till sängs , jag börjar tidigt imorgon. Jessica kommer och hämtar mig redan vid kvart i 8 på morgonen, dryyyyygt som faen. Det som känns mest drygt är att alla andra skolor har studiedag måndag och tisdag medans våran skola är i full gång , aja sånt är livet. God natt allesammans.

Här kommer bilder på gårdagens sminkning :

sminkningen är melodifestivals inspirerad , Jag lade ögonskuggorna utifrån färgen på melodifestivalens logga. Dock vet jag att lösögonfransarna inte sitter vidare bra, det är för det är ett par gamla fransar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar