tisdag 29 juni 2010

Farbror doktorn imorgon!

Hej på er. Detta får bli ett litet snabbt inlägg för jag måste hoppa i säng nu . Ska nämligen upp sjukligt tidigt imorgon, redan vid 6 på morgonen för att åka med min älskling till farbror doktorn. Det är nämligen så att jimmy ska göra en ny CT röntgen imorgon bitti för att se hur hans hjärna ser ut nu efter några veckor. Så vi får väll hoppas att bilderna visar positiva förändringar.

Idag var jag och jimmy som sagt i Göteborg . Vi kollade mest runt i skate affärer . Jimmy köpte en ny keps och sedan fick vi massa klistermärken som vi lekte med när vi kom hem till jimmy senare mot eftermiddagen. Så hela min laptop är fylld med klistermärken. Jag har massa bilder som jag ska lägga upp på bloggen med . Men det får bli en annan dag för bilderna ligger på min laptop och jag har tyvärr inget internet på min dator hemma hos jimmy utan får sitta vid hans dator. Lite små jobbigt sådär , fick typ ryck innan på min dator för den brukar hitta trådlösa nätverk men idag ville det sig inte alls så nu fick jag äntligen sitta en stund vid jimmy's dator .

Men nu måste jag som sagt lägga mig om jag ska orka upp imorgon . Men ni får hade så bra och sov så gott så hörs vi imorgon. STOR BLÖT PUSS PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar