torsdag 13 augusti 2009

2009.07.08.

jag har vetat det redan från första stund, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet.
jag kan inte förklara med ord hur otroligt glad och lycklig jag är som träffat dig , kan inte säga annat än att du är det absolut bästa som har hänt mej, kan ligga och kolla på dej när du sover i flera timmar, för du är så underbart vacker , du är det finaste jag har & nu vet jag att jag aldrig skulle klara av att leva utan dig. Det finns ingenting i hela världen som kan ersätta din plats i mitt hjärta , ett liv utan dig jimmy hade vart som ett liv utan luft, jag kan helt enkelt inte leva utan dig, du är den enda som ser när någonting är fel utan att jag säger någonting , det finns inga ord för hur mycket du betyder för mej, även om du inte är här , så finns du alltid med mej, i mina tankar och i mitt hjärta & det kommer du alltid göra vad som än händer! .. och jag vill att jag vill att du ska veta att du är den enda för mej, och jag ska aldrig släppa taget om dig , du är den finaste gåva jag någonsin fått , jag behöver dej mer än någonting annat .. du är allt för mej älskling, föralltid och alltid hjärtat , det lovar jag dej ! ska finnas där för dej som du alltid finns för mej, det vi har jimmy, det är mer än bara kärlek, låt aldrig någon ta ifrån det från oss, tack för att du finns , du anar inte hur mycket du & det vi har tillsammans betyder för mej , det går inte förklara med ord , du har gjort mej till den lyckligaste tjejen i världen och så länge jag har dig vid min sida , kommer jag förbli den lyckligaste tjejen i världen, du är världens bästa pojkvän!
jag älskar dej av hela mitt hjärta.
linda scherbetz & jimmy brand .
2009.07.08.
föralltid och alltid.
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar