söndag 23 augusti 2009

heldag med bby!

hejsan!
först ska vill jag bara säga förlåt för min dåliga update.
jag har haft så mycket för mig så har inte hunnit sítta
vid datorn faktiskt, skolan har ju börjat & ah jag har inte
så mycket tid för datorn helt enkelt. Lite kort om idag
då , vaknade upp hemma hos älskling & så kom pappa
och hämtade mej, jag åkte hem och fixade mej, tog
bussen till knalleland & gick till skejthallen där jimmy
väntade , sedan stack dom ut & skejta och jag hängde
på , kl 8 ungefär gick vi till jimmy, han duschade och
sedan tog vi bussen hem till mig , vi kollade film med
pappa, pernilla, daniel & ronja nere i källaren, men jag
somnade som vanligt, nu ska vi ut en snabbis sedan
blir det sova & mysa ! .. hoppas alla haft en bra dag!
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar