söndag 23 augusti 2009

söndag.

god kväll allesammans!
tänkte skriva några rader om min söndag. Dagen började bra med att jag vaknade upp brevid min älskling, jag gick upp före honom och satte mej lite framför datorn, han sov i flera timmar till, sedan käkade jag frukost med pappa & pernilla och hennes barn, sedan stack pappa på golftävling och strax efter det åkte pernilla och hennes godingar hem till sig , så jag väckte jimmy och vi gick ner till källaren och kollade på den nya wallander filmen, den var ganska så bra faktiskt , tjuven tror jag den heter. Sedan åkte Jimmy hem för han skulle skejta , så jag stannade kvar hemma och började sakta men säkert att tvätta, sedan ringer pappa och då frågade jag honom om han hade lagt i tvättmedel och sånt men det hade han inte så jag fick tvätta om maskinen, medans jag och pappa drog till stan och käkade på lilla krogen, en filé oskar var inte helt fel på kvällskvisten . Sedan dess har jag bara suttit vid datorn och duschat, ska snart ta hand om min tvätt :) .. imorgon ska jag nog åka till mamma & bo där i en vecka om allt går som jag hoppas på ! .. hoppas alla haft en lika bra dag som jag! :)
puss & kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar