måndag 17 augusti 2009


killen på bilden är killen i mitt liv.
finns ingen som honom, finns ingen så fin som honom, ingen som är så snäll och söt som han är. han är en sån kille som älskar en för den man är även om man är osminkad har ruffsigt hår och mjukisbrallor, han finns alltid där , han bryr sig och hjälper mig igenom det jag tycker är svårt att gå igenom själv, han står vid min sida , han kallar mig vacker fastän jag ser bedrövlig ut . och han ljuger inte, det ser man i hans vackra ögon, han håller om mig när jag gråter , han är den enda som ser när det är någonting som har hänt utan att jag behöver säga ett endaste ord . han är en perfekt pojkvän, han är min pojkvän! har aldrig varit så lycklig som jag är med honom , han är allt och lite till , det är han , det är jag , det är han & jag föralltid och alltid, det har han lovat . Förlorar jag honom finns det ingenting kvar . han betyder allting för mig och jag kommer aldrig släppa taget om honom, man kan inte jämnföra någon annan kille med jimmy , för det finns ingen som är så bra som han, ingen! jag är så glad att han gav sin kärlek just till mej, vad vore jag utan min älskling? svar: ingenting! skulle aldrig klara mig utan honom, varje minut och sekund jag är utan honom saknar jag honom hela tiden . även om han alltid finns där i mina tankar & framförallt i mitt hjärta . han är ljuset när allting är mörkt , han är min styrka när jag inte orkar själv, då finns han där vid min sida ! & det kommer han alltid göra, det har han lovat.
JIMMY OSKAR BRAND.
mitt hjärta slår för dig.
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar