tisdag 18 augusti 2009

skola imorgon.

ursäkta att jag är osminkad & ser allmänt förjävlig ut men ändå.
DAGENS OUTFIT.

jag & min älskling!
__________________________
GOD KVÄLL !
idag har det vart en otroligt seg dag, knappt gjort någonting alls .
jag vaknade kl 13:00 brevid min älskling, vi käkade frukost tillsammans med syster.
sedan ringde mamma & frågade om vi skulle åka med och fika, så jag & jimmy fixade oss och åkte & fikade med mamma på tårpilen, MYYS ! .. sedan åkte jimmy hem till sig för han skulle skejta & jag satte mej framför datorn! .. nu har jag även städat hela mitt rum och lagt in all ren tvätt i gaderoben, duktiga mej! :) .. har även provat lite kläder för att se vad jag ska ha på mej imorgon, för imorgon börjar jag ju faktiskt skolan igen, hela 1 året på gymnasiet avklarat nu ska jag börja 2:an känns jävligt kul faktiskt (: .. roligt att träffa alla igen. efter skolan imorgon ska jag vara med min älskling ! får väll se vad vi hittar på för skojsigt, han börjar inte skolan förän på fredag den lyllosen! (: .. nu ska jag prova mer kläder , så .. tjingilingen!
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar