måndag 31 augusti 2009

lite om helgen tillsammans med jimmy älskling! <3

HELLU BLOGGEN.
tänkte berätta lite om min helg.
i fredags var jag ledig från skolan och då jobbade jag hos pappa , från 8 till 12 ungefär tjänade lite cash, sedan efter lunch somnade jag i pappas massagestol han har på jobbet och runt 4 tiden hämtade mamma mig och vi drog till knalleland och köpte lite grejer, kommer bilder på vad jag köpte inom kort :) .. efter det åkte jag hem och sådär , sedan på kvällen kom min älskling ! .. vi myste massa och hade jätte roligt :) på lördagen hade jag ställt klockan på 05:15 för att jag skulle gå upp och fixa till mig inför junkfesten, kl 8:03 gick bussen från borås till göteborg , och sedan tog vi tåget från göteborg till trollhättan, där arne hämtade oss och körde oss dit junkfesten var ! :) vi var på junkfest hela dagen nästan, runt 4 halv 5 åkte vi hem till arne och kollade film, jag & jimmy & douglas :) sjukt mysigt var det i trollhättan, har aldrig vart där men det var en jätte gullig liten stad :) & junkfest var en upplevelse , på junkfesten vann jag en skateboard till min älskling & han vann en sweet keps ! :) riktigt roligt var det :) .. i söndags vaknade vi upp hos arne, vi käkade frukost och framåt 1 snåret tog vi tåget till göteborg och sedan vidare till borås, där jag & jimmy skiljdes åt vid stationen, han drog och skejtade och jag o mamma åkte och köpte mat och åkte hem, var inte direkt pigg , blev ju sjuk igår ! feber och förkyld och hosta och grejer, men på kvällen kändes det lite bättre för då kom min älskling hit och vi tog oss ett mysigt varmt bad tillsammans och sedan somnade jag i hans famn . haft en super duper helg tillsammans med min älskling ! tack för det älskling ! :)<3>
jimmy älskling !
jimmy med ny keps & ny bräda !

junkfest 2009.


douglas & mattias.



mattias och robin :)




bjuder på denna bilden ^^





jag & min älskling jimmy ! :)






jag & douglas.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar