måndag 31 augusti 2009

orkar inte mera .

måndag.
vaknade upp brevid min älskling, som var jätte sjuk ! .. har troligtvis smittat honom med min förkyldning som började i fredags, den har bara blivit värre och värre sen i fredags. Idag var även min första dag på den nya praktik platsen. Jag var sjuk men var tvungen att gå dit och försöka, när jag väl var där så hade jag en klump i både magen och halsen hela tiden, jag höll på att börja gråta hela tiden, och rätt som det var brast det bara för mig, jag berättade hur jag mådde och sådär och hon skickade hem mig ! .. så nu sitter jag här hemma och bara gråter och fryser som bara den ! :/ .. jag vet inte vad det är men som säkert många av er vet så går jag florist på borås praktiska gymnasium, jag började precis 2:an , vi har mycket praktik på våran skola, och det är väll det som är det jobbigaste av allting, någonting är det med mig som gör att jag mår dåligt av att vara på praktik, jag blir ledsen och är rädd och det spelar ingen roll hur många gånger folk säger till mig att jag ska ge det en chans, för jag känner det direkt, jag är inte mogen nog att gå ut på praktik , det kanske låter fånigt men så är det, jag är jätte ledsen hela tiden, och känner mig fruktansvärt obekväm när jag är ute bland folk sådär ! .. gud uscha, men imorgon ska jag be om att få ett möte med lärare och rektor så jag kan tala om för dom hur jag verkligen känner inför dethär, och är det så att man måste ut på praktik så får jag väll hoppa av min linje då ! det finns inte mycket annat att göra, även om det är synd att det ska bli så ! menmen, vad gör man inte för att må så bra så möjligt? .. jag tycker det är helt sjukt men såhär är det och jag måste lösa dethär på något sätt för jag tänker inte gå runt och må dåligt och göra någonting jag inte vill det funkar bara inte ! .. jag klarar inte av det bara ! .. men nu ska jag göra lite varm oboy och sätta på en film tror jag ! .. försöka bli lite friskare, för såhär orkar jag inte må mera! :( .. saknar min jimmy hela tiden ! :(<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar