måndag 31 augusti 2009


Jimmy Oskar Brand.
_____________________
jag kommer aldrig kunna förklara min kärlek för dig i ord, det skulle ta alldeles för lång tid. men jag hoppas du känner & förstår hur mycket jag älskar dig . jag har aldrig känt sånhär lycka någon gång i mitt liv förut , det känns helt overkligt, men jag är så lycklig tillsammans med dig, det är svårt att vara utan dig en hel dag, det är näst intill omöjligt att sova utan dig vid min sida . varje minut och sekund vi inte är med varandra så saknar jag dig, och det känns verkligen nu att allt är på riktigt och det känns verkligen som jag hittat den rätta, det finns ingen som är så underbar och omtänksam som du är, du ställer alltid upp och du finns alltid där , du håller om mig och tröstar mig när jag gråter . Även om jag har mjukisbyxer och är osminkad så säger du att jag är vacker. Att jag innan i mitt liv trott att jag vet vad äkta kärlek är , det är ju bara snack ! man måste hitta äkta kärlek innan man vet, men nu vet jag & nu känner jag vad äkta kärlek innebär och det är helt underbart , du har blivit en del av mig och mitt liv ! och att förlora dig skulle innebära min död, utan dig är jag ingenting! .. jag känner mig så trygg tillsammans med dig, varje gång du rör mig får jag rysningar och fjärilar i hela kroppen, det går alltid ett kärleksrus igenom kroppen när du kysser mig och tar på mig, och det är bara du som kan göra så jag somnar på ditt speciella lilla sätt, jag älskar när du gör så , jag älskar när du viskar god natt och kysser mig och berättar hur mycket du älskar mig, och att det ska vara du & jag föralltid och alltid ! o så ska det alltid vara , det lovar jag dig! .. jag lämnar dig aldrig, det behöver du aldrig vara rädd över, för jag skulle aldrig lämna dig , ALDRIG. .. det finns ingen så bra pojkvän som du, du är helt perfekt och du är det bästa och finaste som jag har och som någonsin hänt mig ! .. jimmy, tvivla aldrig på min kärlek till dig ! .. det vi har , det är mer än bara kärlek ! & jag ska älska dig föralltid och alltid, av hela mitt hjärta och själ ! tack för att du finns i mitt liv, du betyder allting för mig hjärtat!
JAG ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET.
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar