måndag 31 augusti 2009

saknar min älskling!

HELLU BLOGGEN !
ingenting av förkyldningen har blivit bättre , har knarkat alvedon och ibumetin hela jävla dagen, men blir det bättre , neej? .. känns att jag har feber också och självklart ska den stiga nu på kvällen så man mår ännu sämre , hatar att vara sjuk , hatar att vara utan min älskling ! :( .. även han är sjuk , stackarn! :/ .. jag hoppas på att må bättre imorgon ! .. snart får det vara sovdags, för jag börjar få ont i nacken och huvudet av att sitta vid datorn, ska bara vänta på att min älskling duschat klart sedan ska jag msn'a lite med honom och sen blire till att leka med john blund ! jävla skit dag ! .. & jag saknar min älskling något så otroligt mycket !
JAG ÄLSKAR DIG JIMMY !
krya på dig !
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar