fredag 4 september 2009

aldrig känt mig så förnedrad.

GOD KVÄLL.
haft en helt vanlig dag i skolan, vi gjorde oasisdekoration i kon. Sedan dokumenterade vi dom, och kl 2 till 4 hade vi möte, tjejerna i klassen och våran klass föreståndare .. kan ju säga att jag aldrig känt mig så förnedrad i hela mitt liv, som jag blev på dom två timmarna under det mötet. det var verkligen inte roligt, men efter mötet åkte jag hem till min underbara pojkvän och packade ihop alla mina grejer å sådär, sedan åkte vi med pernilla till gånghester där vi satte igång med tacosen, som skulle vara klar när pappsen kom hem .. vi käkade och pratade, sedan gick jag och jimmy och kollade film, scream 3 blev det , väääääldigt läskig om ni frågar mig ! .. annars har jag inte gjort någonting speciellt, ska försöka börja lägga in lite bilder på vad jag gör i skolan och sådär, lite dekorationer och buketter och så, så alla kan se vad vi håller på med på floristlinjen ! .. men nu ska jag sova för imorgon är det dags för liseberg, TAGGAAAAA! full fart !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar