söndag 6 september 2009

hejsan bloggen.
tänkte berätta lite om min helg och sådär. I fredags var jag i skolan först, sedan efter skolan åkte jag hem till jimmy och packade ihop mina saker, sedan kom pernilla och hämtade mig och jimmy så åkte vi hem till gånghester och lagade tacos , jätte mysig kväll ! :) .. i lördags vaknade jag upp brevid min älskling, jag gick upp och fixade mig , sedan tog vi bussen till centralen där vi senare mötte kusinosarna så drog vi till liseberg på våran årliga lisebergs resa, och det får vi alla tacka våran underbara farmor för :) tack farmor ! .. efter liseberg följde jag med jimmy hem till honom och sov där , jätte mysigt hade vi ! :) .. imorse vaknade jag upp brevid min finaste ängel , vi åt god frukost tillsammans, sen kom pappsen och hämtade mig och då fastnade jag vid datorn som vanligt :) .. snart ska jag packa ihop mina grejer och möta min älskling sedan ska vi hem till mamma där jag ska tillbringa hela min vecka, har dessvärre inget internet där på några dagar, ska försöka fixa det , men vet inte riktigt om det går ! får väll se .. hoppas alla haft en underbar helg, för det har jag ! .. imorgon är det skolan som gäller, hoppas på att det går bra bara ..
får passa på nu, för vet ju inte om internetet funkar hos mamma.
PÅ TISDAG.
firar jag och min älskling jimmy !
2 underbara månader fyllda av kärlek.
jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.
LINDA & JIMMY .
föralltid & alltid.
2009.07.08
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar