söndag 13 september 2009

veckan som varit .

jessica var otroligt konsentrerad i fredags.
min "bio outfit" i fredags.
min sorgkrans.
min handbundna sorgbukett.
hej bloggen.
ursäkta min urdåliga update .. men jag har faktiskt en ursäkt till varför jag inte varit inne och uppdaterat min blogg som jag brukar, det är såhär va att för en veckasen ungefär så skulle jimmy logga in på min dator hemma, och till vårat mobila bredband hemma hos mamma har vi en pinkod, självklart hörde jimmy fel när jag sa pinkoden till honom så han skrev in fel pinkod 3 gånger, och då kommer det upp "skriv in puk kod !" och hade vi puk koden någonstans , SVAR : nej ! .. så därför har vi inget internet hemma hos mamma, men det ska vi fixa inom kort .. nu tänkte jag berätta lite om vad jag gjort i veckan , eftersom jag inte kunnat uppdatera varje dag denna veckan ! .. måndagen spenderades i skolan, vi gjorde höga sorgbinderier ( min på bilden )tisdagen gjorde vi handbundna sorgbuketter och efter skolan åkte jag direkt hem till min älskling, vi firade våran två månaders dag och hade det super duper mysigt ! .. det kommer bilder på det också sen .. onsdagen skulle spenderats ute i skogen, skulle hjälpt till med ettornas kick off, men det blev ändrade planer, så jag fick vara hemma den dagen, även torsdagen för att vila upp mig, vill inte berätta vad som hände utan jag kan säga som såhär att jag behövde vara hemma och vila mig, på kvällen på torsdagen kände jag mig lite bättre så mamma skjutsade hem mig till min snygging jimmy .. där jag tillbringade natten och på fredagen blev det skolan , vi gjorde sorgkransar .. ( kommer bilder på det också sen ) .. efter skolan kom mammsen och hämtade mig och jessica, sedan fick vi köra lite runt runt för att vänta på min lilla segis till pojkvän, skulle hem till honom för att hämta mina grejer, och då tvingade jag med honom hem till mig, medans jag skulle sminka mig och sådär, så han följde så glatt med och sedan skjutsade vi hem jessica och sedan hem till mamma, där vi lagade mat och sedan tog vi bussen till jimmy & så fixade jag mig och sedan åkte vi till stan och köpte massa godis och dricka & så gick vi på bio , sommaren med göran hette filmen, kan väll säga som såhär .. jag hade lite höga förhoppningar på den filmen, trodde den skulle vara roligare och bättre men faktum är att den inte var så jävla rolig i alla fall ! .. men mysigt var det, sedan hade jag och min älskling hela hans lägenhet för oss själva på kvällen / natten , vi kollade på film och duschade, gosade och sedan somnade vi :) i lördags vaknade vi och åt god frukost och sedan fixade jag mig och så åkte vi till stan där jimmy skulle skejta, sedan kom mamma och hämtade mig så jag åkte hem o käkade och sedan körde hon mig till stan igen , där jag träffade jimmy bby igen och så drog vi till knalle, där dom skejtade hela kvällen, sen åkte jag, jimmy & douglas hem till jimmy och sov där :) .. så om man ska sammanfatta det hela så har min vecka vart helt underbar, förutom onsdag & torsdag ! :) .. nu kommer lite bilder från veckan ! :)
P U S S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar