lördag 31 oktober 2009

sista dagen på lovet imorgon.


hej bloggen.
idag är det 31 oktober & halloween , gissa vad jag gör ? .. jo jag ligger med brakförkyldning i jimmy's stora gosiga säng och pustar och stönar av all värk jag har överallt i min kropp , inte så värst kul kanske ! .. imorgon är det även sista dagen på lovet och om det blir någon skola på måndag hade jag ju hoppats på iaf , men vi får väll se hur det blir med förkyldning och värk och allt va det är , men det gör det säkert ! .. annars har lovet vart riktigt bra, veckan har gått ganska så fort och det har mest blivit hemmakvällar , filmer & mys med min bästaste älskling , men det är väll det loven är till för ? jag är inte så mycket för att supa bort loven , som vissa andra tycker är roligt .. och det är ju såklart upp till var och en , men jag tillbringar hällre tid med min sötnos ! .. faktum är att det känns som festperioden är över för mig innan var det nästan alltid ett måste att varje helg skulle man ut och parta och sådär , men det känns inte lika roligt längre när det finns andra alternativ , t.ex som mysiga hemmakvällar med en underbar pojkvän ! :) .. sen är det väll aldrig fel med någon fest då och då ;) .. idag har jag för övrigt inte gjort många knop , vaknade runt 11 tiden .. låg sedan och slappade en stund i sängen hos jimmy och sedan tog vi bussen vid 3 hem till pappa , där även farmor & amanda var och så fick vi helgskinka & farmor's underbara potatismos , MUUMS ! .. jag åt massor :) sedan runt 6 tiden åkte jag och jimmy hem och det var väll då det blev som värst , blev plötsligt en sjukling som behövde pysslas om ! ;) ne men jag la mig faktiskt direkt när vi kom hem till jimmy och vilade en stund , och nu känns det som jag har feber och jag är ju väldigt förkyld , jätte tråkigt ! .. med tanke på att jag hatar att vara sjuk ! :/ .. det värsta är ju att bihålerna typ pulserar och huvudet värker, axlar & nacke värker .... ne guud va jag klagar nu ! nu får jag faktiskt ta och sluta skriva för annars blir ni uttråkade av mitt klagande ! :)
hoppas alla får en underbart trevlig och läskig halloween !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar