lördag 31 oktober 2009

fredag 30 oktober.


idag vaknade jag upp hos min mamma , jag fixade i ordning mig och vid halv 9 tiden åkte vi mot resecentrum där vi skulle ta bussen mot göteborg för en hel dags shopping ! :) det var jag , mamma & syster ! .. när vi kom till göteborg så käkade vi och sådär , sedan började vi shoppingen , amanda hittade massa fina saker , det lilla modefreaket ! en jätte fin väst typ lite Michael jackson inspererad från gina tricot och en jätte fin grå tunika från monki där även mamma hittade en jätte söt lila stickad tröja ! :) sedan gick vi till salong safari och köpte löshår till syster , och efter det blev det mina favoritaffärer i göteborg nämligen hollywood och concrete :) massa coola skatekläder , köpte dom två t-shirtarna på bilden , skit cooola :) sedan blev det mer fika , chailatte :) och massa mys i göteborg med min underbara familj :) sedan tog vi tåget hem runt halv 5 tiden och när vi kom hem åt vi thaibuffé :) och efter det bar det av hem mot gånghester till mamma, vi satte i amandas löshår och skjutsade henne till en fest & sedan skjutsade mamma mig hem till min älskling ! :) & där somnade jag så otroligt gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar