söndag 1 november 2009

linda bakom ratten ?

jag vet inte om jag nämde det här på bloggen men för några veckorsen var jag & min pappa på handledarkursen för övningkörningen , innan jag gick denhär kursen så hade jag tänkt mig att jag skulle ha mitt körkort typ dagen efter jag fyllt arton men efter han gått igenom allting och sådär så tänkte jag bara ; linda glöm allting vad körkort och bil heter för dethär kommer aldrig gå , antagligen lär jag aldrig få körkort :/ eller det känns så iaf .. nu har både jag och pappa fått körbevisen och jag har redan börjat gå igenom teorin lite , men hur det här kommer gå det har jag absolut ingen blekaste aning om ! .. men pappa verkar faktiskt medveten om att han både riskerar sitt eget och även andras liv plus sitt körkort , men tuta o kör som han säger ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar