söndag 1 november 2009

sjukling !

inte för att vara sådan nu men ärligt talat , jag vill inte skryta på något sätt .. eller jo jag skryter gärna om min älskade pojkvän , det är faktiskt såhär att jag har världens bästa pojkvän ! .. igår när jag blev sjuk tog han hand om mig hela tiden , när jag höll på att svimma och febern steg hastigt sprang han och hämtade sin mamma , som även hon är helt underbar som ringde min pappa och kramade om mig när jag var rädd , jimmy packade mina saker och följde mig ut till bilen när pappa kom han torkade mina tårar , hämtade papper , gav mig cola med sugrör .. imorse fick jag frukost på sängen , varm oboy , skinksmörgåsar , kiwi och juice och han har hållt om mig hela natten suttit vaken tills jag somnat och strukit mig genom håret , ah jag vet inte vad jag ska säga men att sånna killar fanns det hade jag svårt att tro , men å andra sidan har jag väll det enda exemplaret ! :) & det är jag grymt stolt över . jag vet inte om jag skrev det igår men jag nämde ju det nu iaf , jag blev ganska plötsligt sjuk igår , det började med att jag vaknade på morgonen hade ont i kroppen typ axlarna och nacken och magen och bröstet och sådär , sedan fick jag lite ont i halsen och det blev bara värre och värre över dagen , jag fick snuva och på kvällen hemma hos jimmy steg febern så hastigt att jag blev helt kraftlös och väldigt väldigt rädd , så pappa kom och hämtade oss och dom bäddade ner mig här hemma , jag var rädd och min syn var helt suddig så jag visste inte vad som höll på att hända , jag frös och frös fast jag hade kläder och duntäcke ! och nyss tog vi tempen och den låg på en 39.5 - 40 grader sa amanda . så jag hoppas verkligen att det går över :/ .. jimmy älskling, du är guldvärd som hjälper mig och tar hand om mig hela tiden ! .. det betyder allt för mig ! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar