måndag 2 november 2009

2 november.

har ju faktiskt glömt att berätta att i onsdags var jag hos frisören för jag ville göra någonting med mitt hår , jag hade tänkt mig lite blonda eller ljusbruna slingor i håret och så skulle jag även klippa av det slitna topparna , men när jag kommer dit säger hon bara att det inte går att färga mitt hår för det är för mörkt och det går inte bleka det för då blir det oranget så hon klippte mig bara och ah det blev sådär kort som på bilden, första dagen hon hade klippt mig var jag jätte onöjd och tyckte jag såg hemsk ut i sådär kort hår , men nu har jag börjat vänja mig och håret är inte längre slitet , i fredags när vi var i göteborg så köpte ju min syster löshår och jag funderar starkt på att göra det jag med :) .. men nu var det egentligen inte det jag skulle skriva om, idag väckte pappa mig vid 8 tiden och gav mig medicin , har feber även idag och är förkyld och sådär , men nu har jag även fått en jobbig rethosta ! :/ så jag fick stanna i sängen även idag ! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar