onsdag 4 november 2009

bacon feber ?

ursäkta orden men FYFAN för att vara sjuk ! .. nu har jag varit sjuk sen i fredags, nästan en hel jävla vecka & ibland känns det som det blir bättre och så går det några timmar och så mår jag lika dåligt igen, käkar panodil, ipren & hostmedicin men ingenting av det verkar hjälpa , så nu börjar jag ärligt talat fundera på om vi åkt på någon jävla bacon feber här, med "vi" så menar jag, jimmy, jag , pappa & amanda för det är dom jag smittat under domhär dagarna ! .. ne fy , det är verkligen inte kul att vara sjuk , jag vill till ullared och shoppa och ha roligt , inte ligga inne i sängen och frossa ! .. någonting som är possitivt är ju att min älskling är här hela tiden, så jag behöver aldrig vara ensam ! .. just nu ligger han och sover jätte sött i sängen , så jag ska faktiskt gå och lägga mig brevid honom ! ..
PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar