fredag 6 november 2009

sry.

opps, vet att det är dålig update här men jag lovar att jag ska försöka skärpa mig ! .. igår kunde jag tyvärr inte uppdatera för det hände lite saker här hemma, min pappa blev sjuk så ambulansen fick hämta honom , men han blir nog snart bättre ! .. hoppas jag , men tyvärr får han nog ligga över på sjukhuset denna helgen och kanske även någon dag in i veckan också ! .. idag är syster här också , för mamma var tvungen att åka till sin kompis som också skulle till sjukhuset , så mamma skulle passa deras son så länge ! .. just nu har vi ätit lite och vi sitter och kollar på idol :) .. erik är grym idag tycker jag, synd att rabih inte var så jätte bra , han är annars min favorit, får hoppas att alla tv tittare ger honom en andra chans ! :/ .. aja , nu ska jag kolla vidare på tv:n , uppdaterar kanske lite senare också ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar