lördag 21 november 2009

hela långa veckan !

måndag:
första skoldagen på 4 veckor , kom tillbaka efter svininfluensan .. vi hade ingen fröken så vi var själva hela dagen, pluggade latin och hade oss, på kvällen sov jag & jimmy hos min mamma ! :)
tisdag:
även denna dagen var maude borta från skolan , så vi pluggade latin och sådär, efter skolan åkte jag hem till jimmy för att hälsa på louise's nya norska pojkvän, och han var så trevlig så , bjöd på pizza och hade sig :) fastän att han var sjuk som bara den ! :)
onsdag;
vi gick igenom exponering i skolan, och fick en uppgift om att skylta ett eget fönster ! :) jag valde tema rosa bandet, så jag ska ta med mig massa rosa saker till skolan :) .. det kommer bli jätte bra !
torsdag;
vanliga lektioner, först svenska i två timmar .. gjorde inte ett skit , sedan engelska i två timmar och naturkunskap i en timme, och inte nog med det , vid halv 5 hade vi föräldrarmöte i skolan & sedan åkte jag hem och hämta saker och sen hem till jimmy där även benjamin var ! .. vi kollade tv och sedan somnade jag !
fredag:
planerade min fönster exponering nästan hela dagen , och sedan hem till jimmy , vi kollade filmer och myste till det ordentligt :)
lördag;
det är ju idag !! .. har inte gjort någonting knappt , suttit hemma sedan imorse , mamma skulle på fest så hon köpte en pizza och godis till mig , jag skulle egentligen ha fest men det blev inget så jag sitter ensam nu och göttar mig ! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar