tisdag 24 november 2009

another bad day.

T I S D A G .
idag är det tisdag, jag vaknade runt 8 tiden och mådde skit , fast har i och för sig legat vaken hela natten och bölat och haft mig , usch ! .. har mått så dåligt och nu vill jag inte göra det mer , så imorgon ska jag ta mig i kragen och pallra mig iväg till skolan, för det blir säkert bättre när jag kommer dit och träffar alla igen ! .. missade fönsterskyltningen nu också, JÄVLA SKIT ! aja, kanske får göra det någon annan gång :) .. idag ska jag iaf tvätta , damma o damsuga i mitt rum, plocka iordning allting och senare ska jag ut och gå en promenix med jimmy och förmodligen vovvisen ! .. idag ska jag försöka börja med en litte nyttigare diet också , för nu vill jag verkligen börja ta steget mot min mål vikt , wish me luck !
JIMMY OSKAR BRAND, MIN KÄRLEK, MIN LYCKA, MITT ALLT !
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar