söndag 29 november 2009

söndag o shoppingmys på gekås i ullared .

idag är det söndag , dagen har spenderats med mamma , syster och jimmy älskling på gekås i ullared , när vi kom dit vid 8 imorse då det öppnade var det en sjukt lång kö , men vi smet före alla , BUSIGT VA? .. väl där inne gick vi loss och shoppade en hel del faktiskt .. en del av sakerna jag köpte var :
concealer.
3 rosa ljus.
ljusfat.
glaskross.
färgad sand.
hörlurar.
fingervantar.
godis.
svart klänning.
duschkräm.
kokosolja.
lösnaglar.
trosor.
tops.
pads.
och lite andra saker , även min älskling hittade lite saker som jag köpte åt honom som lite tröst & kärlekspresenter ! .. det var en jätte mysig dag , nu är jag 1000 kronor fattigare men det var det absolut värt ! .. efter vi kom ut från Gekås gick vi och käkade och sedan även en snabb titt i erotik outlet , liten rolig affär ! .. sen åkte vi hemåt mot borås igen och slocknade direkt både jag och jimmy i bilen efter bara några minuter ! .. väl hemma låg jag och jimmy och kollade film och lite sådär , sedan spelade vi bingolotto .. det var jackpot kväll och massa STORA kontantvinster , jag vann 100 kronor och det var väll inte illa det , men ändå tänker man liksom om man ändå får fem i rad kan man väll få vinna en lite större vinst? .. menmen, man får väll vara glad för det lilla :) .. min dag har varit toppen ! .. skönt att komma iväg lite från borås och få lite annat att tänka på :) .. imorgon läggs mormor in på sjukhuset för att opereras så jag ska hälsa på henne på kvällen men först är det skolan som gäller , vet inte riktigt vad vi ska göra i skolan men hoppas på att det blir något roligt mys !! :) på kvällen ska jag nog sova hos min älskling , saknar ju min svärmor nu när jag vart iväg från henne så länge ! :)
PUSS PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar