måndag 30 november 2009

kan inte sova ! :/

det verkar inte som om john blund vill natta mig idag , kl är snart tolv och jag gick och la mig redan vid tio tiden , ändå kan jag inte somna , usch ! .. har haft en jätte jobbig dag också , gråtit en massor och vart jätte nere ! .. ni vet sådär som det blir ibland när man mått dåligt en längre tid av olika anledningar och sedan så blir det för mycket och så kommer allt på samma gång och så bryter man ihop totalt? .. ungefär en sådan dag har jag haft idag ! .. förövrigt i skolan så har vi planterat i korgar , och jag och jessica skrev 120 stycken god jul kort också ! .. sedan kom farmor och hämtade mig efter skolan och så pratade vi lite grann och sedan hämtade vi även upp jimmy och så skjutsade hon hem oss till mamma , jag och mamma satt och pratade och sådär en stund och sedan åt vi god kycklingsallad :) .. för några timmarsen drack jag och jimmy oboy med sprutgrädde , muums ! (: .. min pojkvän är helt klart världens bästaste , tur att jag har honom och alla andra släktingar och nära och kära som bryr sig , utan dom hade jag inte ens suttit här idag ! .. och nu längtar jag faktiskt till julen och looov ! .. men nu får jag försöka sova igen, ska väcka jimmy och fråga om han kan göra sådär skönt kli massage på ryggen då brukar jag somna ! :)


JIMMY OSKAR BRAND!
jag älskar dig av hela mitt hjärta !
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar