torsdag 10 december 2009

10 december.

hellu allihopa !
denna dagen har varit precis som alla andra , jag gick upp och skulle bege mig mot skolan , som vanligt klarade jag inte av det ! .. som tur är har jag fått en tid till vårdcentralen imorgon och jag hoppas på att få den hjälpen jag behöver just nu , annars har jag bara legat hemma hos min älskling idag, louise kom hem runt 2 tiden och vi pratade lite och sådär för att hon åkte till oslo idag till sin käraste ! .. sedan kom jimmy hem vid tre tiden med mattias , vi kollade film och gjorde muffins , fast att muffins är ÄCKLIGT , nyss kollade jag och jimmy på johan falk filmen .. operation näktergal tror jag den hette . Nu ska jag sova för imorgon kommer mamma och hämtar mig och förhoppningsvis ska jag ta mig till skolan imorgon efter vårdcentralen , pusshejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar