onsdag 9 december 2009

9 december.

Onsdag 9 december.
.. igår började dagen med att jag hade tid hos psykologen kl 10 vi pratade i sisådär 45 minuter .. det var skönt för stunden att få prata av sig lite , men jag mådde inget vidare ändå .. så jag klarade inte av att bege mig till skolan igår heller :/ efter psykologen åkte jag och mamma till dalsjöfors och käkade lunch på tårpilen efter det åkte vi hem till mormor som fått komma hem från sjukhuset , och sedan fick mamma för sig att hon ville ta vaccinet så då åkte vi till dalsjöfors vårdcentral och såklart öppnade ju inte mottagningen förän vid 4 och kl var bara två när vi var där ! .. så vi åkte runt till lite butiker i dalsjöfors och kollade , köpte lite pärlor till mina armband jag ska göra , sedan drog vi till vårdcentralen kvart i och självklart var lokalen full med folk redan då , så vi satt väll där i ungefär 40 minuter men mamma tog sprutan och var så duktig så :) sedan skjutsade hon hem mig till jimmy , vi tog på oss rejält med kläder och gick ner till staden , vi skulle såklart fira att vi vart tsm i 5 månader så vi gick och åt thai mat och gick runt i stan och det var jätte mysigt med massa belysningar och julmusik vi hittade en perfekt julklapp till jimmy's mamma , sedan tog vi bussen hemåt och kollade på andra avenyn och bara myste som bara den ! :) .. kvällen var helt underbar & för en gång skull på ett bra tag nu kände jag mig glad ! .. det var verkligen en underbar kväll och det finns bara en person som jag kan tacka för det , jimmy du är det bästa och finaste jag har och jag släpper aldrig taget om dig , tack för allt du gör för mig :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar