lördag 19 december 2009

jullov äntligen ! :)

god kväll.
först vill jag säga att jag är ledsen för den dåliga uppdateringen av bloggen den sista tiden, men har haft en hel del annat för mig ! .. plus att jag vill även be om ursäkt för att jag lägger upp massa gamla bilder om och om igen, håller på att leta laddbara batterier som passar min kamera , för med vanliga batterier dör den efter typ tre kort , vet inte riktigt vad det är med den :) .. menmen, nog med det ! .. idag fick jag äntligen mitt efterlängtade jullov , så sjukt gött efter allting som vart nu det sista , jag behöver verkligen få koppla av lite & få lite annat att tänka på , idag har jag vart i skolan först från 9-12 tror jag, sedan drog jag till stan med mina bruds , vi kollade runt i stan & sen käkade vi thai mat :) sedan drog jag hem till min pöjk , vi kollade på en film , monster ball hette den ! .. sedan kom pappa och hämtade oss så drog vi till pilens och handlade lite saker ! .. sedan hem och käka och kollade en till film , 8 mile filmen om eminem :) grymt bra är den ! .. nu tänkte jag nörda lite facebook och sedan sova ! .. för imorgon hade jag tänkt åka med pappa på elva kaffet hos mormor britta om jag inte är för trött på morgonen ! :) .. puss & kram och god natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar