lördag 12 december 2009

kollade självklart på idol finalen igår , dock tyckte jag att Calle skulle vinna men somsagt erik är ju riktigt duktig han med , men personligen tycker jag mer om calle .. idag har det inte hänt så mycket vaknade runt 11 tiden och käkade frukost med min älskling och mamma och syster , sedan vid 1 tiden drog vi till pappa för att prata lite , då drog jimmy till göteborg och skejtade , sedan gick mamma ut och gick med sin kompis då stannade jag hos pappa i någon timme ungefär och sedan hem och lagade mat och kollade på rosa pantern filmen med mamma & jimmy , nu ska jag sova för jag är suuuuuuuur .
BTW, någon mer än jag som tyckte eriks tjej var otroligt pinsam igår i idol som stod med honom hela tiden på scenen ?
säger som amir !
GET OF HIS STAGE BITCH !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar