onsdag 27 januari 2010

nu är det dags för sängen.

God kväll allesammans .
vilket j-vla väder vi har haft här i borås idag, snöoväder som bara den. Vi har ju lätt fått 3 dm snö om inte mer , helt sjukt va det har snöat och det ska tydligen bli ännu mer under natten! Usch , kanske lite tur i oturen att jag blev sjuk idag ändå ! .. fördelen var ju att jag slapp gå ut i ovädret men nackdelen var ju att jag inte kunde dra till skolan och göra klart min brudbukett :/.. väldigt sur över att när det går som bäst för mig i skolan , då blir jag sjuk ! Har i alla fall haft en väldigt lugn dag hemma hos Jimmy idag , har bara tagit det lugnt och sett på massa filmer och sådär , febern är ju alltid högst nu på kvällen och sådär & jag mår inge vidare bra asså , men jag har ställt klockan i alla fall och får la gå upp imorgon och se hur det känns , men nu är det faktiskt dags för mig att sova ! Puss & god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar