torsdag 28 januari 2010

usch vad jag hatar att vara sjuk .

god morgon !
jag vaknade runt halv 6 imorse & gick upp för att känna efter hur jag mådde , tog en alvedon & började fixa lite , men runt 7 tiden när jag tog febern så stod den på 38.8 så då gick jag och la mig i den varma sängen igen, kändes inte som alvedonen hjälpte någonting alls ! .. nu sitter jag här helt ensam hemma hos jimmy och jag bara snorar och nyser och fryser , jag som verkligen hatar att vara sjuk ! Och förra veckan hade jag också feber men då var jag inte förkyld , men nu har jag fått en brakförkyldning. Idag ska jag nog hem till pappa i alla fall , hoppas jag ! .. Ska ringa han om en stund och se om det går bra ! .. nu ska jag kolla på andra avenyn och kanske lägga mej en stund till .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar