torsdag 28 januari 2010

pappilutten i helgen.

Hej igen.
jag har så fruktansvärt tråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen , känns som det är en hel evighet kvar tills Jimmy kommer hem , och ännu längre tid kvar tills pappa hämtar oss. Men den som väntar på nått gott .. ;) . Jag längtar hem till min dator hemma hos pappa & framför allt så längtar jag såklart efter min pappilutt ! Men om några timmar kommer han och hämtar mig och Jimmy och så ska vi åka till gånghester för vi ska sova hos pappa nu i helgen !

.. & nu är jag jätte trött på min blogg , den är inte alls så som jag vill ha den ! .. Tråkig och ful , men ska fixa till den när jag kommer hem & då ska jag även designa min almanacka jag har vunnit , med andra ord kommer det kännas skit bra att komma hem till pappsen igen .
nu ska jag faktiskt kolla på film & mysa !
STOR BLÖT & SNORIG PUSS TILL ALLA LÄSARE.
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar