torsdag 28 januari 2010

nu ska jag faktiskt ..

God kväll allesammans.

Tänkte bara göra ett sista inlägg nu innan jag kryper ner i min säng. Mår mycket sämre nu känns det som & det är verkligen inte alls bra. Snorar och febrar som bara den just nu. Som tur är har jag min lilla sötis här hos mig , tänkte att han skulle få bädda om mig i sängen så jag kan somna så sött om en stund , orkar knappt hålla ögonen öppna mer.

Pappa kom och hämtade mig och Jimmy på norrby för några timmarsen , sedan åkte vi och handlade & köpte även med oss burger king hem , kände ingen smak på maten förutom kycklingen i hamburgaren , en stor nackdel med att vara förkyld är att inte känna smak på maten man äter. Efter maten har vi bara suttit framför varsin dator och nördat .
.. Men nu är det dags för min baby att bädda ner mig i sängen , natti natti people!
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar