onsdag 13 januari 2010

onsdag.

O N S D A G !
.. i skolan idag gjorde vi massa tulpanbuketter och lite annat , efter skolan drog jag till ungdomsmottagningen & hade samtal . Efter samtalet när jag kom ut i väntrummet stod jimmy & mattias där och väntade på mig :) .. vi drog hem till jimmy lite fort , sen upp till hestra och hämtade mattias pengar & vidare till knalleland där jag beställde hem min förlovningsring eftersom hon som jobbade där sist jag fick min ring gav mig en provring och den är ju oäkta så jag blev helt grön på fingret och sådär , så nu ska jag snart få en ny ring ! :) .. efter knalleland drog jag och jimmy hem till mig & nu har jag suttit alldeles för länge framför datorn så nu är det nog faktiskt sovdags för min del , innan pupillerna blir fyrkantiga ! :)
P U S S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar