torsdag 14 januari 2010

torsdag.

min underbaring i sina nya blå byxor , jag fullkomligt älskar dom ! :)
dagens sminkning.
_________________________________________
HEJ.
idag började dagen med 2 timmar svenska, lunch, 2 timmar engelska & avrundades med 1 timma naturkunskap ! .. helt okej dag , fick gjort mycket i alla fall :) . Efter skolan åkte jag hem till Jimmy och somna någon timme & sen åkte vi hem till mig . En tjej i min klass gav mig ett tips om att lägga ut bilder på sminkningar jag gör ibland , hon säger att jag har talang för det så jag tänkte att det kanske kunde vara en kul grej att göra det någon gång ibland här på bloggen . Imorgon är det fredag och sista dagen innan helgen , först blir det skola och på kvällen kommer jimmy moster & kusiner till borås och då ska vi mysa med dom hela kvällen , ska bli super duper kul :) .. men nu ser jag att klockan är väldigt mycket , så jag måste krypa till kojjs nu !
GOD NATT.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar