lördag 16 januari 2010

skate.




som säkert många av er redan vet så skejtar min pojkvän , och det är någonting som många anser vara en killsport , men liksom varför egentligen? .. det finns faktiskt en del tjejer som är grymt mycket bättre än vissa killar inom skate. Min pojkvän skejtar ju mest street och det innebär att han åker mer runt och gör massa olika tricks på olika ställen eller "spots" som alla skejtare kallar det , och inte så mycket ramp .. flera gånger har jag vart med jimmy när han har skejtat och jag måste säga att jag är grymt imponerad av hur man kan klara av sånt som han och många andra gör , liksom bara att stå på en skejtbord och rulla på den är liksom skit svårt , man måste ha grymt bra balans och teknik. Jag är väldigt intresserad av just sporten skejt , jag älskar kläderna och stilen och liksom jag anser att när man är skejtare är man grymt cool , för liksom det är inte så jävla lätt som det ser ut !! .. men det jag vill komma fram till är att jag är grymt sugen på att börja skejta , det finns inte så många tjejer eller jag vet inte ens om det finns tjejer men det finns nog väldigt få tjejer i borås som skejtar , och jag vill verkligen vara en av dom , så jag har bestämt mig för att när det blir bra skate väder så ska min pojkvän få lära mig lite , för jag vill verkligen det och det är aldrig för sent ! :) och jag som är så klumpig , men jag ska lära mig hur mycket jag än slår mej så ska jag kunna det ! :) till sommarn blir det ju perfekt att bara kunna glida omkring på en skateboard ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar