söndag 17 januari 2010

söndag.

söndag.
vilken super duper kass dag jag haft idag, först vaknade jag upp med rygg & nack ont & en jävla huvudvärk . Inte nog med det så har jag vart sur nästan hela dagen , packade ihop mina grejer och drog till jimmy !! .. ÄR SKIT TRÖTT PÅ MINA FÖRÄLDRAR !!! .. så när jag kom till jimmy duschade jag jätte länge och nu har jag bara kollat tv sedan dess ! .. glömde min bingolott hemma hos pappa också :( & har skit dåligt samvete att jag åkte ifrån pappa utan att säga hej då , har ont i magen och känner att jag behöver skicka ett sms och be om förlåtelse ! & samtidigt känner jag att jag inte gjort någonting fel . Nu ska jag snart sova imorgon blir det skolan & träffa underbara brudarna och då kommer allt bli bra igen :) & efter skolan kanske jag ska hämta min ring ! .. nu ska jag kolla film :) puss & god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar