tisdag 23 februari 2010

2010.02.23.

T I S D A G .
Dagen började med att jag försov mig en ganska bra stund på morgonen , började skolan vid nio men var inte där förän vid 11 tiden . Väl i skolan blev det nästan ingenting gjort . Jag hatar när man har uppgifter som man bara känner att fy vilken tråkig uppgift och redan när jag fick uppgiften gav jag upp . Men imorgon ska jag faktiskt försöka . Vid 2 gjorde jag och rebecca varsin tulpanbukett och så åkte jag med bussen ner till stan , där jag mötte min goding och så drog vi till campino där vi hämtade douglas och sedan drog vi hem till jimmy . Vi spelade xbox och tjötade , senare kom även min goding Kim och det var kvällens höjdpunkt . Nu ska jag & Jimmy kolla på en ny film och gosa lite och sedan ska jag duscha & sova .
GOD NATT & SOV SÖTT.
kram.
~
Och vet ni vad jag kom på nu ? Min älskade pappa kommer hem imorgon. Dock väldigt sent så jag ska inte träffa honom förän på torsdag , men ändå ! Gud va jag har saknat honom .
HIHIHI ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar