onsdag 24 februari 2010

GOD MORGON .

GOD MORGON.
vaknade jätte tidigt idag och mådde skit dåligt . Har vart väldigt ledsen och mått dåligt några dagar nu . Men idag när Jimmy kommer hem ska vi prata igenom allting . Jag stannade hemma idag för jag orkar helt enkelt inte träffa någon ifrån skolan . Vill helst bara sitta hemma och ta det lugnt och hoppas min mage blir bättre . Jag ska faktiskt kolla runt lite nu om jag kan hitta någonting om stilhistoria och så ska jag försöka skriva min uppsats . Nu ska jag göra lite varm oboy ! Vi hörs senare , kram.
-
Har ni förresten sett denna underbara videon massa artister har spelat in låten "we are the world " För att stödja allt i haiti. Gå in på youtube och sök på we are the world haiti. Så finns det en video där , man ser en bild på typ massa artister .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar