onsdag 17 februari 2010

mys med syster.

idag har jag & amanda ( min syster ) haft mysdag med ansiktsmask , fotbad , massa skratt och mysig middag. Först började vi med en ansiktsmask från nivea och sedan gjorde amanda iordning ett fotbad och så åt vi god middag och vi har skrattat så mycket tillsammans idag asså så det är inte klokt. Ska ge er några expempel på vad jag har skrattat ihjäl mig åt idag .
Först och främst fick vi varsitt sms från pappa där han skrev att han hade landat i lissabon nu och väntade på sina väskor , då säger amanda : men linda skulle inte pappa till portugal? varför skrev han då att han är i lissabon . HAHAHAHA
& sedan satt jag och lyssnade på thåström - fanfanfan den låten nivet , du säger amanda helt plötsligt , ja han kommer ju inte komma till himlen så som han svär :P hahahhahaa. Hon är helt sjuk , och vi har haft så jävla kul idag. Nu kommer lite bilder från dagen.
~
bild på våran goda middag, ris & kycklinggryta.
jag & amanda badade fotbad i en stor balja :)
ansiktsmasken.
På min spegel har jag satt upp en bild på min fina pojkvän när han är liten , visst är han sötast i världen? Y
här är vi båda två med ansiktsmask .
_______________
Jag älskar dig amanda , bästaste syster !
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar