torsdag 18 februari 2010

tävling.

Jag är med och tävlar om att vinna en bärbar dator + mobilt bredband för att jag är verkligen i behov av en smidig laptop som är lätt att få med sig överallt . Så man kan kan blogga och skriva skolarbeten vart man än är. Även bra när jag flyttar hemifrån att jag har en dator och ett bredband som funkar dagligen så jag kan uppdatera min blogg dagligen , vilket jag inte kan nu när vi är 4 personer som delar på en och samma dator som dessutom är väldigt seg & kunna gå in och plugga inför körkortsproven på hemsidan och samtidigt på ett lätt och smidigt sätt kunna bära med sig datorn till mamma dom veckorna jag är där och till pappa dom veckorna jag är där. Hade vart väldigt kul att vinna med tanke på att jag verkligen är i stort behov av en bärbar dator och velat ha en väldigt länge . Men när man går gymnasiet har man inte tillräckligt med pengar till att köpa en dator. Detta är en chans som bara kommer någon gång i livet , och det är klart man vill ta chansen till att vinna någonting man velat ha väldigt länge?
Vill ni också vara med och tävla om en dator klicka då in dig här på - http://kenzas.se/ .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar